środa, 20 kwietnia 2016

Podniebne spektakle. Wiosna to czas skierowania uwagi na Ziemię, czas przygotowań, zasiewu, organizacji, pielęgnacji... intensywnego wzrostu. To zdecydowanie pora sprzyjająca nowym pomysłom  
i rozwijaniu skrzydeł. Pracujemy, brakuje nam czasu, ale nawet wtedy, gdy jesteśmy zajęci (albo tym bardziej wtedy), w każdej chwili możemy podnieść wzrok i w ramach relaksu, zaobserwować podniebne spektakle, po...podziwiać przesuwające się po niebie obrazy z chmur i doceniać niezwykłość natury.



9 komentarzy:

  1. Niebo jest w każdej chwili inne! To fascynujące je obserwować. Wczoraj widziałam tęczę. Zdjęcia Twoje-piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, to najbardziej zmienne "malarstwo" świata.
      Tęczę? Super! Mam nadzieję, że uchwyciłaś i utrwaliłaś chociaż kawałek?
      Mnie się nie udaje złapać całej...

      Usuń
  2. tez lubie gapic sie w niebo
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część Uleczko, miło, że zajrzałaś? Dziękuję!
      Brakowało mi Twego sympatycznego towarzystwa :)

      Usuń
  3. Właśnie wróciłam z....takiego podziwiania, nie tylko chmur, ale i zieleniejących w oczach drzew. Wiosna jest cudem. Nie było mnie długo...bo życie ma swoje plany i nas nie pyta o zgodę. Przyjemnego wieczorku życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna jest wspaniała. coraz dłuższe dni, błękit nieba, zieleń drzew, śpiew ptaków :) ah, wszystko rodzi się do życia, my też możemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Nomado :)
      To prawda, i my rośniemy wraz z wiosną. Wstępuje w nas nowe życie. Już się cieszę,
      pomyślałam, że ładnie nam będzie z kolorowymi kwiatami i zielonymi listkami we włosach.
      Pozdrawiam wiosennie :))

      Usuń
  5. Jakiś czas temu obiecywałem u Ciebie, że napiszę o puzzlach. Trochę to trwało, ale tekst jest. Mam nadzieję, że zerknisz.
    http://szczerys.blog.pl/pudelko-puzzli/

    OdpowiedzUsuń