środa, 24 sierpnia 2016

Bomba facet! Takiego anioła mogłabym mieć bliżej ;))


7 komentarzy:

  1. Też bym mogła chcieć ,tylko czy on chciałby mnie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramiona ma... i skrzydła ogromne, więc dlaczego nie?
      Obstawiam, Pani Baggins, że nie odmówiłby ;))

      Usuń
  2. I gdzie tu u Ciebie zły nastrój? Chyba, że usychasz z tęsknoty..., za tym aniołem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem zaprosić na wiśnióweczkę.

      Usuń
    2. Robię co mogę, poruszam niebo i ziemię, by chociaż na chwilę poprawić sobie nastrój. A z tym panem... nie może być źle:)))
      Ale widzę, że i Ty zorganizowałeś sobie towarzystwo w postaci Panny Wiśnióweczki.
      Chętnie dołączę...

      Usuń
    3. Wole towarzystwo kobiet, choć niekoniecznie aniołów :) Natomiast ta naleweczka tylko ku zdrowotności i poprawy nastroju. Naparsteczek. No, może dwa …

      Usuń
    4. A ja bym chciała zamienić się w anioła.
      Wszyscy by się dziwili co ze mnie za "anioł nie kobieta".
      Nie wypij wszystkiego Asmo..., zostaw coś na długie zimowe wieczory ;)

      Usuń