poniedziałek, 8 sierpnia 2016



Takie... kwiatki :)))

10 komentarzy:

  1. Takie kwiatki, to ja rozumiem! :-) Niech sobie i Tobie rosną oraz zdrowo się chowają, także w doniczkach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no powiem że kwiatki dziwne, ale nie widziałam chyba jeszcze takich...nich się rozwijają ku uciesz gospodyni....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Dziwne i psotne te moje kwiatuchy, biedne roślinki nie mają szans... :)

      Usuń
  3. A to dopiero! Koty mają swoje drogi i miejsca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocia natura.
      Moje wędrują z miejsca na miejsce i stale mnie zaskakują swoimi wyborami.

      Usuń
  4. Taka roślinka z gatunku mięsożernych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie takie. Mogę jedną sprezentować Tobie, UXie. Szukałeś czegoś...
      Ta zjada muchy i inne latające... ;)

      Usuń
  5. Powinnaś wyjąć te kwiatki z doniczki, wyraźnie kotu przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kwiatków niewiele już zostało, a to co zostało wkrótce z pewnością samo odpadnie.
      Martwię się,że czeka mnie wydatek, bo koty będą potrzebowały większych doniczek ;))

      Usuń