środa, 23 listopada 2016

"Usta milczą, dusza śpiewa..."

6 komentarzy:

  1. To ja zacznę od tego, że...bardzo lubię niebieskości:) a wiersz Twojej niebieskiej duszy bardzo mi się podoba i świetnie pasuje do tego zdjęcia, na którym siedzę na murku i gapię się w ocean:) i zdjęcia w poprzedniej notce mi sie podobają i tylko muzyki nie mogę posłuchać bo lap coś mi nawala:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Amasjo:)I nie ukrywam, że byłaś moją inspiracją...
      Twoje zdjęcie jest super.
      W tym (moim) dniu wydarzyło się sporo niebieskości. Chciałam go utrwalić. Lubię wracać do miłych wspomnień. Zamieszczam melodie, które mi towarzyszą i na ogół, wiążą się z konkretnymi odczuciami... stanem, który chcę zapamiętać.
      Serdeczności...

      Usuń
  2. ..... "nie daj mi Boże, broń Boże, skosztować tzw życiowej mądrości, dopóki życie trwa " - nie ma to jak piosenki, które mają dobry tekst do świetnej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudna sztuka wyboru, o "mądrości" potykamy się na każdym kroku :)
      Mądrość...
      https://www.youtube.com/watch?v=fkFSULUplJM

      Usuń
  3. Marylka Rodowicz, moja ulubiona, a piosenka mądra i oby się spełniały życzenia w niej zawarte!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń