piątek, 4 sierpnia 2017

Kiedy jesteś sam jak palec, sam jak palec
świat wygląda dość ponuro i paskudnie,
bo o smutki, bo o smutki dużo łatwiej,
a o radość, a o radość znacznie trudniej.


Najlepiej razem, najlepiej razem
cieszyć się książką, piosenką, obrazem
i z przyjacielem dzielić każdą swoją myśl
najlepiej razem, zawsze razem, tak jak dziś!


Kiedy jesteś wśród przyjaciół, to wiadomo-
w trudnych chwilach na drugiego możesz liczyć,
bo jak nawet skrzydła trochę ci oklapną,
to przyjaciel własnych skrzydeł w mig pożyczy.


Najlepiej razem, najlepiej razem
cieszyć się książką, piosenką, obrazem
i z przyjacielem dzielić każdą swoją myśl
najlepiej razem, zawsze razem, tak jak dziś!


Wanda Chotomska - "Najlepiej razem!"

7 komentarzy:

  1. Nie mam nic do Pani W. Chotomskiej, ale nie mogę się z nią w pełni zgodzić. Człowiek bez potrzeby chwil samotności jest wyjątkowo ubogi i bezradny, co oczywiście nie znaczy, że przyjaciół nie warto mieć.
    Pozdrawiam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Najlepiej razem, najlepiej razem
      cieszyć się książką, piosenką, obrazem"
      W takich momentach to mi przyjaciele nie są potrzebni.To są chwile na indywidualne przeżycia

      Usuń
    2. Lubię słuchać piosenek z...przyjacielem.:-)))))

      Usuń
  2. Ja wolę na codzień sama, chociaż nie samotna, przyjaciele od święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczni przyjaciele Pellegrino? Ja w chwilach trudnych poznałam swoich przyjaciół, ci "świąteczni" to hipokryci.

      Usuń
  3. Nie było mnie tu ostatnio, ale WASZE wpisy... wydają się sobie przeczyć :)
    Ja... widzę SENS... gdy.. jednak ... JESTEŚMY RAZEM :)
    Dziękuję... ZA KAŻDĄ CHWILĘ, kiedy JESTEŚ/CIE/JESTEŚ/MY... :)
    Dziękuję :)
    To wielki skarb... PRZYJACIELU/PRZYJACIÓŁKO... spotkać kogoś, kto...po... dzieli Twoją wrażliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak. Najczęściej to prawda a wyjątki potwierdzają zasadę.

    OdpowiedzUsuń